poniedziałek, 16 lutego 2015

Nowy look! :)

Hejo ludziska! 
To ja filmi vip :)



Dobra to tak jak w temacie chciałam wam pokazać mojego nowego look'a.

A oto on:


Look nosi nazwę: "My sweet Valentine".
Co po polsku znaczy: Moja słodka Walentynka.
Wiem trochę dziwna nazwa ale mi się podoba :)
Look jest bardzo tani i ładny :D
Jedyny minus to, że jest dla vip *_*




Skład:






Nooo tylko 4 rzeczy i taka cena.
 Opłaca się ;)



I wersja kolorystyczna:
Aww.
Zakochałam się w nim  :)
Jest przecudowny. 
II wersja kolorystyczna:


Nie no poraz kolejny się w nim zakochałam! 
( filmi ogarnij się )
Dobra kolejna wersja udana.
Ten róż jest słodki.





Oki.
Możecie kupować ten look.

OO. 
I teraz sesja

Sesja:

( Chyba nie ma błędów )
Dobra to na tyle

pozdrawiam 
filmi vip


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz